مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:172022-12-17سياسي

ظرفیت گردشگری زیارتی شیراز در عرصه بین الملل مغفول مانده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شورای اندیشه ورز ارزیابی عملکرد زیارت استان فارس با هدف ارتقا جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) تشکیل شد.

این شورا که امروز به ریاست معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و با حضور فعالان فرهنگی حوزه گردشگری دینی برگزار شد به بررسی، ارزیابی عملکرد و راهکارهای تقویت نقش و جایگاه شیراز در سطح ملی و فراملی در حوزه زیارت پرداخت.

 محمد فرخ زاده امروز در این شورا، با اشاره به پیوندهای عمیق مردم با اعتقادات دینی، بر لزوم استفاده از این ظرفیت تاکید و از مدعوین خواست راهکارهای خود را جهت عمق بخشیدن به این ارتباط قلبی مطرح نمایند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه لازم است بین متولیان زیارتگاه های فارس با یکدیگر و سه شهر مذهبی کشور هم افزایی بیشتری صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سالها این موضوع کمتر مورد توجه واقع شده است و از گردشگری دینی با این ظرفیت عظیم خصوصاً در حوزه بین الملل کمتر بهره برده ایم.

 فرخ زاده با تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه گردشگری دینی در جامعه به تجربیات موفق همکاری با آموزش و پرورش در حوزه آشناسازی نسل امروز و آینده با فرهنگ زیارت اشاره کرد و افزود میتوان مجددا با رویکردها و روشهای نو و تازه به این حوزه ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری زیارتی شیراز در عرصه بین الملل مغفول مانده است

ظرفیت گردشگری زیارتی شیراز در عرصه بین الملل مغفول مانده است