مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-17اقتصادي

پیش بینی افزایش چشمگیر مرگ های کرونایی در چین


به گفته یکی از مقامات موسسه سنجش و ارزیابی مستقر در ایالات متحده، حدود یک سوم جمعیت چین تا اوایل ماه آوریل 2023 (اواسط فروردین) به این ویروس مبتلا خواهند شد.

- به گفته یکی از مقامات موسسه سنجش و ارزیابی مستقر در ایالات متحده، حدود یک سوم جمعیت چین تا اوایل ماه آوریل 2023 (اواسط فروردین) به این ویروس مبتلا خواهند شد.

بر اساس پیش بینی های جدید مؤسسه سنجش و ارزیابی سلامت مستقر در ایالات متحده (IHME)، لغو ناگهانی محدودیت های کرونایی در چین می تواند منجر به افزایش موارد ابتلا به کووید19 و بیش از یک میلیون مرگ ناشی از این بیماری در طول سال 2023 میلادی در این کشور شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق پیش بینی ها، موارد ابتلا به کووید19 در چین تا اوایل ماه آوریل 2023 به اوج خواهد رسید و فقط تا ابتدای این ماه (اواسط فروردین)، مجموع مرگ و میر چینی ها بر اثر این بیماری به 322 هزار مورد می رسد.

  به گفته یکی از مقامات موسسه سنجش و ارزیابی مستقر در ایالات متحده، حدود یک سوم جمعیت چین تا آن زمان به این ویروس مبتلا خواهند شد.

  مقامات بهداشتی چین از زمان کاهش محدودیت های کرونایی هیچ مورد مرگ رسمی ناشی از ابتلا به کووید19 را در این کشور گزارش نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش چشمگیر مرگ های کرونایی در چین

پیش بینی افزایش چشمگیر مرگ های کرونایی در چین