مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-17اقتصادي

تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده به بانک ها ابلاغ شد


رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه در 22 نقطه کشور ستادهای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و حوادث در حال خدمات رسانی هستند، گفت: تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده به بانک ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر نیکزاد در سفر به شهرستان های لامرد و مُهر، کلید 71 واحد مسکونی بازسازی شده را به سیل زدگان این شهرستان ها اهدا کرد و در نشست جمع بندی سفر به شهرستان لامرد اظهار داشت: ستادهای بازسازی در سطح کشور از چشم و دید مسئولان پنهان نیست و این مناطق مورد غفلت قرار نگرفته و تمام برنامه ها و فعالیت هایی که در ستادهای بازسازی صورت می گیرد به دولت منعکس می گردد و برآورد خسارت ها به صورتی دقیق انجام شده است.

وی تصریح کرد: دولت هم در این زمینه همکاری های بسیار مطلوبی داشته و اعتبارات تمامی مصوبات را تأمین کرده که آخرین مورد آن مربوط به زلزله خوی بوده که تسهیلات بازسازی به تمامی بانک های عامل در این شهرستان ابلاغ شده و وام های بلاعوض هم با توجه به وضعیت درآمدی کشور تأمین و تخصیص داده خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: وام های مسکن در منطقه لامرد و مُهر هم به بانک ها ابلاغ شده و اکثراً به مردم پرداخت شده است، و وام های بلاعوض نیز 60 درصد توسط دولت تخصیص داده شده و باقی دیگر تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده به بانک ها ابلاغ شد

تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده به بانک ها ابلاغ شد