مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-17حوادث

کشف بزرگترین محموله مهمات جنگی توسط سپاه در اروندکنار/ 27 هزار فشنگ سلاح ضبط شد


سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف بیش از 27 هزار عدد فشنگ جنگی خبر داد.

- سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران پس از ساعت ها کار عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با دو نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق روبه رو که در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و قایق و دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک عدد کلت کمری، 27هزار فشنگ جنگی که شامل 24 هزار فشنگ کلت کمری و سه هزار فشنگ کلاش را کشف کردند.

وی به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیرمجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده ای انجام گرفته و پاسداران مرزبان ما با بهره گیری از تجهیزات فنی و گشت های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین محموله مهمات جنگی توسط سپاه در اروندکنار/ 27 هزار فشنگ سلاح ضبط شد

کشف بزرگترین محموله مهمات جنگی توسط سپاه در اروندکنار/ 27 هزار فشنگ سلاح ضبط شد