مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-17اقتصادي

تامین نشدن گاز، دلیل استفاده نیروگاه رامین از سوخت اضطراری


سرپرست نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه گاز سوخت اصلی نیروگاه رامین است، گفت: یک واحد از واحدهای نیروگاه رامین از مازوت به عنوان سوخت جایگزین گاز استفاده می کند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه گاز سوخت اصلی نیروگاه رامین است، گفت: یک واحد از واحدهای نیروگاه رامین از مازوت به عنوان سوخت جایگزین گاز استفاده می کند.

محسن حافظی اظهار کرد: نیروگاه رامین دارای 6 واحد تولید برق است که هم اکنون یک واحد آن به دلیل تعمیرات اساسی از مدار خارج است و 4 واحد آن نیز در حال استفاده از سوخت گاز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علت بکارگیری سوخت اضطراری در یکی از واحدهای تولیدی نیروگاه رامین تامین نشدن گاز از سوی شرکت ملی گاز به دلیل برودت هوا و نیاز مردم مناطق سردسیر کشور به گاز است.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: واحدهای تولید برق این نیروگاه قابلیت استفاده از سوخت گاز و مازوت را دارند و در شرایط خاص و اضطراری که در تامین گاز دچار محدودیت می شویم ناگزیریم برای جلوگیری از قطع برق هموطنان و جلوگیری از بروز خاموشی ها از سوخت اضطراری به صورت محدود استفاده کنیم.

حافظی عنوان کرد: این اقدام براساس دستورهای صادر شده از سوی مراجع ذی صلاح و با لحاظ نمودن مسائل زیست محیطی و هماهنگی های مربوطه انجام شد و از این رو نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نشدن گاز، دلیل استفاده نیروگاه رامین از سوخت اضطراری

تامین نشدن گاز، دلیل استفاده نیروگاه رامین از سوخت اضطراری