مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-17اقتصادي

ترمینال ها ویترین شهر زنجان هستند


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در حوادث اخیر با وجود فراخوان های اعتصاب، کاهش قابل توجهی در میزان حمل و نقل کالاها در استان نداشتیم و این به معنای آن است که ناوگان به فعالیت خود مشغول بود.

- علی مدقالچی صبح امروز (26 آذرماه) در مصاحبه مطبوعاتی، ضمن تبریک هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری، با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل مسافر، تمرکز ما در پل ارتباطی میان مسافر و بخش است تا کیفیت خدمات را افزایش دهیم و شاهد پیشرفت باشیم؛ اظهار کرد: هم اکنون 37 باب شرکت مسافربری در استان زنجان فعال است.

131 دستگاه اتوبوس و 820 دستگاه انواع سواری و مینی بوس در ناوگان حمل و نقل مسافر در استان فعال هستند و در سال حدود 880 هزار نفر مسافر از این طریق جابه جا می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 84 باب شرکت در استان زنجان در حوزه حمل ونقل بار، ادامه داد: سه پایانه بار فعال در شهرستان های زنجان، ابهر و ایجرود وجود دارد و سالانه حدود 10 میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل باری استان زنجان جابه جا می شود.

مدقالچی با بیان اینکه هفت هزار راننده در ناوگان حمل ونقل بار استان زنجان فعالیت دارند، تصریح کرد: 5500 دستگاه انواع خودرو باربری نیمه سنگین و سنگین در استان فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمینال ها ویترین شهر زنجان هستند

ترمینال ها ویترین شهر زنجان هستند