مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-17سياسي

سردار جلالی: مدرن ترین جنگ رسانه ای و ترکیبی علیه ایران در حال انجام است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی شامگاه جمعه در یادواره سرداران شهید محمد بنیادی، علی اکبر غلامپور و 300 شهید منطقه خاکفرج قم ضمن گرامیداشت و تاکید کرد: - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز مدرن ترین جنگ رسانه ای و ترکیبی از سوی دشمنان علیه ایران در حال انجام است، اظهار داشت: برای نخستین بار است که در دنیا این حجم از دروغ در رسانه علیه یک ملت تولید و منتشر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی شامگاه جمعه در یادواره سرداران شهید محمد بنیادی، علی اکبر غلامپور و 300 شهید منطقه خاکفرج قم ضمن گرامیداشت و تاکید کرد: باید هر چه در توان داریم در راه قوی شدن تلاش کنیم و راهبرد ایران قوی را دنبال کنیم تا تولید بازدارندگی شود.

وی افزود: ایران قوی به این مفهوم است که کشور چنان قدرتمند شود که هیچ دشمنی به خاطر هزینه های ناشی از حمله نظامی نتواند علیه ما تهدیدی داشته باشد و این قدرت ملی امروز با هدایت مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف دفاعی به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مختلفی که در عرصه های نظامی و دفاعی از جمله در حوزه دریا و ایجاد شهرک های موشکی و دیگر اقدامات دفاعی صورت گرفته خاطرنشان کرد: با انجام رزمایش های مختلف و اقدامات انجام شده در عرصه دفاع، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: مدرن ترین جنگ رسانه ای و ترکیبی علیه ایران در حال انجام است

سردار جلالی: مدرن ترین جنگ رسانه ای و ترکیبی علیه ایران در حال انجام است