مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-17فناوري

بوشهری ها هر 6 ماه یکبار قبوض تلفن را پرداخت می کنند


مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به رتبه بیست و هشتم این استان در پرداخت خطوط ثابت گفت: مشترکین این استان به طور متوسط هر 6 ماه یکبار قبوض تلفن خود را پرداخت می کنند.

- ایسنا/بوشهر مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به رتبه بیست و هشتم این استان در پرداخت خطوط ثابت گفت: مشترکین این استان به طور متوسط هر 6 ماه یکبار قبوض تلفن خود را پرداخت می کنند.

علی مهرپویا شنبه 26 آذر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پارسال 1670 میلیارد ریال در پروژهای مختلف مخابراتی استان بوشهر بر اساس برنامه ریزی با محوریت توزیع عادلانه در شهرستان ها و روستاهای مختلف استان اجرایی و پهنای باند در ورودی همه شهرستان های استان انجام شد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فیبرنوری برای افزایش کیفیت و سرعت اینترنت اضافه کرد: پارسال پروژه بزرگ فیبرنوری در شهرستان های عسلویه و کنگان انجام شد که به تناسب آن تمام پتروشیمی های مستقر در منطقه پارس جنوبی به فیبرنوری متصل شدند؛ در نتیجه این پروژه علاوه بر دریافت خدمات پایدار و با کیفیت صنایع، شهرهای و روستاهای در مسیر نیز از خدمات فیبرنوری بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطاتی در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در فاز اول پروژه بزرگ فیبرنوریUSO، هفت میلیارد و 500 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها هر 6 ماه یکبار قبوض تلفن را پرداخت می کنند

بوشهری ها هر 6 ماه یکبار قبوض تلفن را پرداخت می کنند