مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-17سياسي

یکی از کارکردهای «روضه های خانگی» ایجاد نشاط معنوی در خانواده است


مسئول طرح سدره در قزوین با بیان اینکه یکی از ابزارهای تحول در خانواده تمسک به اهل بیت و برپایی روضه های خانگی است، گفت: روضه های خانگی باعث ایجاد نشاط معنوی در خانواده می شود.

- میلاد جباری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهمترین داشته یک حکومت اسلامی که معمولاً از کارکرد آن غافل هستیم مسئله ارتباط با خداوند متعال و اولیا الهی است.

وی با بیان اینکه معنویت و اخلاق امیدساز است، افزود: معنویت و اخلاق انسان را به اراده ازلی خداوند که هیچ قدرتی در مقابل آن توانایی ایستادگی ندارد و هیچ شک و شبهه ای در آن نیست تکیه می دهد.

مسئول طرح سدره در قزوین با اشاره به اینکه معنویت به نوعی معنا بخش به علم و صنعت و تمدن است و بدون آن همه چیز بی معنا است.

وی با بیان اینکه معنویت در بعد فردی نیازهای فردی انسان را برطرف کرده و زندگی را معنا دار می کند، تاکید کرد: معنویت در بعد اجتماعی نیز سبب خود مدیریتی جامعه و دور شدن آن از انحراف می شود.

جباری اضافه کرد: نظام سلطه به دنبال افکارسازی و تربیت نسل های بشر با ابزار رسانه و میدان داری جریان هایی با عنوان سلبریتی است.

وی عنوان کرد: نظام سلطه جایگاه والدین را در حد تأمین کننده نیازهای زیستی فرزندان پایین می آورد و با سلطه بر ابزارهای رسانه ای، نیازهای انسان را نیازسازی نموده، برای باورها و اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از کارکردهای «روضه های خانگی» ایجاد نشاط معنوی در خانواده است

یکی از کارکردهای «روضه های خانگی» ایجاد نشاط معنوی در خانواده است