مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:032022-12-17اقتصادي

افتتاح 854 واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی بیک مداح امروز در جلسه بررسی وضعیت مسکن روستایی اظهار کرد: این نهاد ساخت 11 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم را با بهره گیری از تسهیلات 200 میلیونی تومانی با کارمزد 4 درصد و استفاده از نظارت و نقشه رایگان و مصالح دولتی در سالهای اخیر در استان آغاز کرده است که تاکنون 6000 واحد آن به اتمام رسیده و پیش بینی می شود تا پایان امسال نیز 854 واحد دیگر نیز به اتمام برسد.

  وی گفت: همچنین تا پایان امسال 75 واحد مسکن احداثی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های دلگان، سیب و سوران و مهرستان آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در استان گفت: از محل اعتبارات مقاوم سازی امسال 11 هزار واحد سهمیه بهسازی مسکن روستایی به استان اختصاص یافته است که تاکنون چهار هزار سهمیه آن به بانک ها ابلاغ شده است.

  بیک مداح افزود: تمام تلاش بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بر این است تا همگام با برنامه کشوری تا سال 1410 تمام واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده باشند.

  وی از رشد دو و نیم برابری برنامه های اجرای طرح هادی در سالجاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد: امسال اجرای طرح هادی در 374 روستای استان در اولویت کاری این نهاد قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 854 واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال

افتتاح 854 واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال