مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-17سياسي

تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد


شهرضا _ تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

- ، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا با حضور حجت الاسلام و المسلمین فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صالح امام جمعه شهرضا، فرماندار شهرضا، صادقی و مرادی معاون اداری مالی و مسئول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رهایی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین کوهگرد آمده است: انتظار می رود در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، با همت والا و عزم راسح و برنامه ریزی شایسته و هماهنگی با مسئولان محترم و نهاد ها و تشکلهای مردمی به ویژه ائمه محترم جمعه، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم و استفاده کامل از ظرفیت شبکه روحانیت و نهادهای مردمی در احیای ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد

تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد