مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-17سياسي

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکت های دولتی اجرا می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور؛ رییس سازمان امور مالیاتی روز شنبه در همایش تبیین نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اظهار داشت: - رییس سازمان مالیاتی کشور گفت: شرکت‎ های دولتی و سایر دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون خدمات کشوری به عنوان دومین گروه برای شفافیت عملکرد واردسامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور؛ رییس سازمان امور مالیاتی روز شنبه در همایش تبیین نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اظهار داشت: امروز دومین گام اجرایی در راستای این قانون را بر می داریم تا پایان امسال بخش بزرگ اقتصاد به مالیات متصل می شود.

وی افزود: شرکت های بورسی و دولتی جزو شرکت های بزرگ هستند که با پیوستن آن ها به سامانه مودیان، اجرای قانون 70 درصد پیش خواهد رفت.

منظور اظهار داشت: این قانون 2 سال معطل مانده بود که در این دولت به اجرا درآمد و استاندارد ها و مقررات آن را تصویب و ابلاغ کردیم.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه پس از شروع دولت سیزدهم امکانات سخت افزاری را برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی فراهم کردیم گفت: اکنون بستر های سخت افزاری و نرم افزاری برای صدور صورت حساب های الکترونیکی فراهم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکت های دولتی اجرا می شوند

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکت های دولتی اجرا می شوند