مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:262022-12-17اقتصادي

مصرف غذای تاریخ گذشته و بحران هزینه های زندگی داستان امروز زندگی مردم انگلیس


نتایج یک نظرسنجی از سوی اداره آمار ملی انگلیس حاکی است که مردم این کشور به خاطر نداشتن پول، غذای تاریخ گذشته مصرف می کنند و بسیاری از آنها حتی توان گرم کردن خانه های خود را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، اداره آمار ملی انگلیس گزارش داد که یک چهارم مردم این کشور به خاطر عدم توانایی در پرداخت قبوض برق و گاز با مشکل جدی در گرم کردن خانه هایشان مواجه هستند.

این گزارش نشان می دهد 23 درصد مردم این کشور طی دو هفته گذشته به صورت مقطعی یا دائم نتوانسته اند اتاق پذیرایی خانه خود را به اندازه کافی گرم کنند.

این نظرسنجی همچنین حاکی است که 63 درصد افراد بالغ انگلیسی مصرف برق و گاز خود را به خاطر بالا رفتن هزینه های زندگی پایین آورده و تقریبا همه آنها گرمایش خانه های خود را کم کرده اند.

درباره اینکه مردم انگلیس چه اقدامی برای گرم کردن خود در فصل زمستان در پیش گرفته اند، 82 درصد گفته اند که لباس گرم می پوشند و یا دور خود پتو می پیچند.

46 درصد هم گفته اند که فقط اتاق ها را گرم می کنند و بقیه فضای خانه ها را سرد نگه می دارند و 31 درصد هم اعلام کرده اند که برای گرم کردن خود از بخاری های مایکروویو یا بطری های آب گرم استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف غذای تاریخ گذشته و بحران هزینه های زندگی داستان امروز زندگی مردم انگلیس

مصرف غذای تاریخ گذشته و بحران هزینه های زندگی داستان امروز زندگی مردم انگلیس