مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-17سياسي

بانوان روستایی عهد ه دار اصلی مشاغل خردخانگی و صنایع دستی


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دومین روز سفر استان خراسان جنوبی از تعاونی نگار افشان ماه بانو در روستای ماه بانو بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این تعاونی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دومین روز سفر استان خراسان جنوبی از تعاونی نگار افشان ماه بانو در روستای ماه بانو بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این تعاونی قرار گرفتند.

کلندرزی مسئول این تعاونی در دیدار انسیه خزعلی با تاکید بر اینکه تعاونی از ابتدای تشکیل در سال 96 با هدف اشتغال خانوادگی بویژه بانوان شکل گرفت، گفت: عمده تولیدات تعاونی خانوادگی ما گلدوزی، گلیم دوزی، سوزن دوزی و آیینه دوزی است با گذشت 5سال و اشتغال 25 نفر مستقیم و 30 نفر بشکل غیرمستقیم؛ خوشبختانه امروز به سطحی از اعتماد در میان مخاطبان رسیده ایم که مسئولیت سنتی دوزی ویژندهای ایرانی به ما سپرده می شود.

این کارآفرین موفق با تاکید براینکه تشکیل و حفظ مشاغل خانگی علاوه بر تامین نیاز مالی خانواده ها میتواند در حفظ بنیان خانواده موثر باشد اظهار داشت: مشاغل خانگی علاوه بر اینکه بخاطر تاثیر داشتن نفع و ضرر جمعی همه اعضا را برای پیشرفت تشویق میکند این فرصت را در اختیار بانوان قرار میدهد که در کنار فرزندآوری به اشتغال پاره وقت براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان روستایی عهد ه دار اصلی مشاغل خردخانگی و صنایع دستی

بانوان روستایی عهد ه دار اصلی مشاغل خردخانگی و صنایع دستی