مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-17فرهنگي

رونمایی از پوستر 16 جشنواره ملی و بین المللی امام رضا علیه السلام


مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره های امام رضا علیه السلام امسال به صورت متفاوت در مشهد برگزار شد.

-   این ویژه برنامه با اجرای رسالت بوذری آغاز شد و در ادامه خادمان بارگاه منور رضوی با گرداندن پرچم متبرک حرم رضوی فضای سالن را عطر آگین کردند.

  در ادامه این مراسم و پس از خوش آمدگویی مدیرعامل بنیاد، حاج امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)  ،علی ستوده از شروه خوانان بوشهری،کورش زارعی از هنرمندان سینما و تئاتر و نوید اطاعتی شاعر به اجرای برنامه پرداختند.

  همچنین در این مراسم برخی ازدبیران جشنواره های امام رضا علیه السلام به تشریح برنامه های جشنواره خود در قالب اجرای سخنرانی کوتاه و جذاب پرداختند.

  عمومی ترین جشنواره کشور  مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در این مراسم هنر را عطیه الهی دانست و اظهار کرد: شکل گیری هنر به واسطه الهامی است که بر قلب هنرمند می نشیند و این الهام از نفحات قدسی امام رضا(ع) است.

  مرتضی سعیدی زاده بیان کرد: امسال در بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) 16 جشنواره را به آستان مقدس امام رضا(ع) تقدیم خواهیم کرد که می توان به جشنواره کودک و نوجوان در حوزه داستان و ادبیات، سه جشنواره در حوزه تئاتر بزرگسال، تئاتر خیابانی و تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی، همچنین سه جشنواره در حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر 16 جشنواره ملی و بین المللی امام رضا علیه السلام

رونمایی از پوستر 16 جشنواره ملی و بین المللی امام رضا علیه السلام