مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-17ورزشي

طلسم PSG، راه قهرمانی مسی در جام جهانی قطر


فوق ستاره آرژانتینی می تواند امیدوار باشد که با تکرار تاریخ و به لطف پیوستن به پاری سن ژرمن، آن هم یک سال پیش از جام جهانی 2022 به قهرمانی این جام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانس قهرمانی در جام جهانی برای دومین بار در خانه لیونل مسی را زده است.

این فوق ستاره آرژانتینی پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014، می تواند در جام جهانی 2022 به قهرمانی برسد و ناکامی اش در جام های جهانی را همانند کوپا آمریکا از بین ببرد.

آمادگی بالای لیونل مسی، موجی از مریضی در اردوی فرانسه و در هاله ای از ابهام قرار گرفتن وضعیت رابیو، اوپامکانو، کومان، واران و کوناته برای حضور در فینال جام جهانی و هم چنین حمایت بیش تر تماشاگران حاضر در قطر از آرژانتین، کفه ترازو را به سمت قهرمانی یاران مسی سنگین تر کرده است.

علاوه بر این، پارامتر دیگری وجود دارد که از نظر ذهنی مسی را بیش تر از قبل امیدوار به قهرمانی در جام جهانی 2022 می کند که آن، ارتباط بین قهرمان جام های جهانی و ستاره هایی که یک سال قبل از این جام به پی اس جی پیوسته اند، است؛ به قول معروف می توان گفت که در جام جهانی 2022 قرار است چاقو، دسته خودش را ببرد.

رونالدینیو - جام جهانی 2002 رونالدینیو در سال 2001 از گرمیو برزیل راهی پی اس جی شد و با درخشش در این تیم فرانسوی توانست جای خودش در ترکیب اصلی سلسائو در جام جهانی 2002 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم PSG، راه قهرمانی مسی در جام جهانی قطر

طلسم PSG، راه قهرمانی مسی در جام جهانی قطر