مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-17سياسي

فریدون عباسی: همه مشکلات کشور به تحریم وصل نیست


 یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکار حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف از جمله حوزه انرژی، بیان کرد: ما برای حل مشکلات کشور نیازمند یک عزم ملی هستیم، متاسفانه مردم در زمان انتخابات و رای دادن به نامزدها اصلا به این موضوع توجه ندارند که آیا به فردی که رای می دهند توانایی لازم و تخصص لازم برای حل مشکلات را دارد و یا اینکه این فرد قرار است چه کسانی را با خود روی کار بیاورد؟ آیا امروز بهره بانکی برخاسته از ایدئولوژی اقتصاد اسلامی است وی در ادامه اظهار کرد: باید تشکل هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه باشند و برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش ها برنامه داشته باشند و دارای نظریه و ایدئولوژی باشند.

به عنوان مثال ما مدام از اقتصاد اسلامی صحبت می کنیم، این اقتصاد اسلامی باید دارای چهارچوب های مشخص باشد که آن را از اقتصاد غربی متمایز کند.

امروز بهره بانکی چقدر است؟ آیا بهره بانکی این روزها برخاسته از اقتصاد اسلامی است؟ ما یک اقتصاد با ثبات نداریم که تورم سالانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون عباسی: همه مشکلات کشور به تحریم وصل نیست

فریدون عباسی: همه مشکلات کشور به تحریم وصل نیست