مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17اقتصادي

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز است


استاندار کرمانشاه تعطیلی واحدهای تولیدی را خط قرمز اعلام کرد و به دستگاه های خدمات رسان هشدار داد بدون هماهنگی با استانداری نسبت به قطع هیچکدام از خدمات خود به بنگاه های اقتصادی اقدام نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن امیری مقدم، امروز(26 آذر) در جلسه صد و دهم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه هیچکدام از دستگاه های خدمات رسان نباید بدون هماهنگی با استانداری خدمات خود را به واحدهای تولیدی قطع کنند، گفت: هرآنچه که منجر به تعطیلی یک واحد تولیدی شود، خط قرمز ما است.

وی رعایت الگوی مصرف در واحدهای تولیدی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اینکه اعلام می کنیم ارائه خدمات به هیچ واحدی قطع نشود به این معنا نیست که واحدها مصرف صحیح انرژی را در برنامه نداشته باشند.

امیری مقدم مدیریت مصرف انرژی را در دستگاه های اجرایی نیز ضروری دانست و تاکید کرد: باید نظارت جدی بر نحوه مصرف انرژی و خصوصا گاز در ادارات و کارخانجات صورت گیرد.

وی اضافه کرد: هر دستگاه یا بخشی که ساعت کاری آن 15 تمام می شود، باید از یک ساعت قبل سیستم گرمایشی خود را خاموش کند و صبح روز بعد دوباره استفاده از آن را از سربگیرد.

استاندار کرمانشاه از مصرف بالای انرژی در ایران و به تبع آن کرمانشاه نسبت به کشورهای پیشرفته یاد کرد که ناشی از پایین بودن قیمت انرژی است و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز است

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز است