مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-17سياسي

ضرورت تعیین مکانی مناسب برای اعتراضات و مطالبات عمومی


عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: باید فضای مناسبی را برای مردم در نقاط مناسبی از شهرها مشخص کنیم تا هر کس به هر موضوعی اعتراض حقوقی و قانونی دارد، - بتواند با حضور در آن مکان اعتراض و مطالبه خود را بیان کند و مسئولین مربوطه هم موظف به حضور و پاسخگویی به معترضین باشند.

احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص لزوم ایجاد کانال های ارتباطی میان مسئولین با مردم برای بهتر شنیده شدن صدای معترضین، اظهار کرد: ناآرامی های اخیر نتیجه موج سواری برخی افراد بر اعتراضات مردمی است.

برخی جریان اعتراضات اخیر را از مسیر خود منحرف کردند و باعث ورود معاندین، تجزیه طلبان و سلطنت طلبان به دل اعتراضات مردمی و به شهادت رسیدن تعدادی از مدافعان امنیت کشور و از طرفی دیگر از دست رفتن جان برخی از مردم عزیز کشور شدند.

وی ادامه داد: دلیل این مسئله به عدم مرزبندی حساس و دقیق بین اعتراض و اغتشاش در قانون برمی گردد که باعث می شود حتی یک تجمع صنفی مانند اعتراض کارکنان یک مجموعه در جلوی یک دستگاه دولتی مانند فرمانداری و استانداری هم با پیوستن برخی افراد سواستفاده گر و فرصت طلب، به یک ناآرامی تبدیل شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی اضافه کرد: باید فضای مناسبی را برای مردم در نقاط مناسبی از شهرها مشخص کنیم تا هر کس به هر موضوعی اعتراض حقوقی و قانونی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین مکانی مناسب برای اعتراضات و مطالبات عمومی

ضرورت تعیین مکانی مناسب برای اعتراضات و مطالبات عمومی