مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-17بين الملل

زخمی شدن 48 فلسطینی و درخواست مسؤول اسراییلی برای آغاز عملیات نظامی علیه نابلس


در پی حمله اشغالگران اسراییلی به فلسطینی هایی که در اعتراض به شهرک سازی ها و حملات شهرک نشین ها در نابلس راهپیمایی کرده بودند، ده ها فلسطینی زخمی شدند.

- در پی حمله اشغالگران اسراییلی به فلسطینی هایی که در اعتراض به شهرک سازی ها و حملات شهرک نشین ها در نابلس راهپیمایی کرده بودند، ده ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در نتیجه درگیری ها میان فلسطینی ها و اشغالگران در روستاهای بیت دجن، مادما و اوصرین در نابلس، 48 فسلطینی زخمی شدند.

برخی منابع محلی تاکید کردند، اشغالگران به سمت فلسطینی های حاضر در راهپیمایی هفتگی بیت دجن در مخالفت با شهرک سازی ها در شرق شهر نابلس، گلوله، بمب صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند.

مراد شتیوی، سخنگوی منطقه قلقیلیه اظهار کرد: سربازان رژیم اشغالگر به سمت شرکت کنندگان در راهپیمایی به شدت گاز اشک آور شلیک کردند که موجب مشکل تنفسی برای ده ها تن از آنها از جمله چندین کودک شد و آنها در محل درگیری تحت درمان قرار گرفتند.

این راهپیمایی پس از نماز جمعه آغاز شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی ملی تشدید مقاومت مردمی در پاسخ به استمرار حملات شهرک نشین ها به فلسطینی ها و دارایی های آنها در نقاط مختلف این سرزمین را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 48 فلسطینی و درخواست مسؤول اسراییلی برای آغاز عملیات نظامی علیه نابلس

زخمی شدن 48 فلسطینی و درخواست مسؤول اسراییلی برای آغاز عملیات نظامی علیه نابلس