مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-17اقتصادي

بیش از 82 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان درخصوص آخرین وضعیت فعالیت های دانش بنیان در استان گفت: در ابتدای امسال، - رییس پارک علم و فناوری گلستان از افزایش پرداخت تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در استان گلستان خبر داد و گفت: از منابع تبصره 18 حدود 82.

5 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان درخصوص آخرین وضعیت فعالیت های دانش بنیان در استان گفت: در ابتدای امسال، استان گلستان با دارا بودن 50 شرکت دانش بنیان رتبه بیستم کشور را داشت که با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری، شاهد رشد شتابان در این زمینه هستیم.

غفاری با بیان اینکه از نظر رشد شرکت های دانش بنیان از متوسط کشوری عقب تر نیستیم، گفت: اکنون 60 شرکت دانش بنیان ثبت شده در استان داریم و 30 شرکت دیگر نیز ارزیابی های اولیه آن انجام شده است که برخی از آن ها شرایط و توانایی، دانش بنیان شدن را دارند.

رییس پارک علم و فناوری گلستان بیان کرد: هدف گذاری ما تا پایان امسال دو برابر کردن تعداد شرکت های دانش بنیان در استان است که امیدواریم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 82 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان پرداخت شد

بیش از 82 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان پرداخت شد