مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-17ورزشي

گیلان قهرمان رقابت های دارت کشور در شاهرود شد


سرپرست برگزاری رقابت های دارت کشور گفت: هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت ایران در شاهرود با مقام نخست تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، جابر قمی بیان کرد: رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت در رده های سنی جوانان و بزرگسالان بخش مردان به مدت دو روز با حضور 176 نفر از 26 استان کشور در سالن تختی شاهرود برگزار شد و در بخش تیمی بزرگسالان، گیلان، خراسان رضوی و سمنان به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه محمدرضا ناظریه از استان سمنان امتیازآورترین بازیکن رده سنی بزرگسالان شناخته شد، ادامه داد: در پایان رقابت های بخش انفرادی، پارسا کاظمی از گیلان قهرمان و احمد مرادی از قم نایب قهرمان شد و محمدرضا ناظریه از سمنان و مختار بهشتی از یزد به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

سرپرست برگزاری رقابت های دارت کشور از قهرمانی تیم دوبل بزرگسالان محمدرضا ناظریه و محمدامین کریم پور از سمنان خبر داد و اضافه کرد: جواد بیات و صدرا بنایی از خراسان رضوی نایب قهرمان، اسماعیل عاشوری و حسین پیشوایی از گیلان و رامین ناصری و علیرضا نوروزی از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان قهرمان رقابت های دارت کشور در شاهرود شد

گیلان قهرمان رقابت های دارت کشور در شاهرود شد