مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-17اقتصادي

پاسخگویی تلفنی مسئولان وزارت راه به مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، - وزارت راه و شهرسازی از امکان پاسخگویی تلفنی دو نفر از مسئولان این وزارتخانه به مردم از ساعت 10 تا 12 امروز (شنبه) به مناسبت شروع هفته حمل و نقل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه ‍وشهرسازی به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست ها و پی گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 تا 12 ظهر روز امروز (شنبه، 26 آذرماه 1401) از طریق شماره تلفن 88646215 به صورت تلفنی با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفتگو و نظرات خود را مطرح کنند.

امروز همچنین سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست ها و پی گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

شهروندان می توانند از ساعت 10 تا 12 ظهر امروز از طریق شماره تلفن 55677613 به صورت تلفنی با سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تماس گرفته و مشکلات و مسائل و نقطه نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی تلفنی مسئولان وزارت راه به مردم

پاسخگویی تلفنی مسئولان وزارت راه به مردم