مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-17اقتصادي

ارتقای رتبه استان قزوین در بودجه های سلامت کشور


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از ارتقای رتبه استان قزوین در بودجه های سلامت کشور خبر داد و گفت: الحاقیه بیمارستان قدس بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود.

- فاطمه محمدبیگی در گفت‎وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان استان قزوین و پروژه های در حال پیگیری اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات استانی پروژه در حال تکمیل الحاقیه بیمارستان قدس، شاهد بهره برداری از پروژه در بهمن ماه خواهیم بود.

وی افزود: بالاخره بعد از 2 و نیم سال پیگیری و رایزنی فشرده، اعتبار 200 میلیاردی بانک رفاه برای پروژه بیمارستان 700 تختخوابی در حال پرداخت است و طبق وعده داده شده ان شاءالله بزودی قسط اول آن به مبلغ یکصد میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تاکید کرد: روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی و درمانگاهی شهرستان های آبیک و البرز کند است.

وی ادامه داد: باید همت جمعی ملی و استانی در راستای مطالبات حوزه بهداشت و درمان و بیمارستانی این شهرستان ها به کار برده شود.

محمدبیگی تاکید کرد: بعد از پیگیری های بسیار مجوز دانشکده داروسازی بعد از سال ها انتظار به استان قزوین داده شده و از ترم های آینده شاهد پذیرش دانشجو از کشورهای مختلف در این دانشکده خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای رتبه استان قزوین در بودجه های سلامت کشور

ارتقای رتبه استان قزوین در بودجه های سلامت کشور