مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-17سياسي

16 هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی


سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: 26 آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای کمک رسانی به توزیع اقلام و مایحتاج مردم در زمان دفاع مقدس، روز ملی حمل و نقل نام گذاری شد و این روز را می توانیم فرصتی برای توجه بیشتر به حوزه حمل و نقل بدانیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه آمار جان باختگان تصادفات رانندگی در کشورمان بسیار بالاست و این موضوع، دغدغه ای است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سردار حسینی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می شوند و به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

جانشین رییس پلیس راهور در ادامه افزود: نا امنی چرخه و فرآیند حمل و نقل به عوامل متعددی بر می گردد که دو عامل ایمنی جاده ها و ایمنی خودروها در مرحله بعد از اهمیت بالایی برخوردارند و می بایست به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: در موضوع ایمنی خودروها در دهه ها و سال های اخیر، دچار ضعف های قابل توجهی هستیم و می توانیم با فرهنگ سازی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی

16 هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی