مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-17دانش

اعتراض 90 استاد علوم پزشکی تهران به شیوه نامه جدید انضباطی


90 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اعتراض به شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در نامه ای به ریاست این دانشگاه درخواست بازگشت به شیوه نامه قبلی را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی تهران، نامه 90 تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران خطاب به ریاست این دانشگاه، دکتر قناعتی، در اعتراض به شیوه نامه جدید انضباطی و درخواست بازگشت به شیوه نامه قبلی منتشر شد.

در این نامه خطاب به دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است: چنانکه مستحضرید، دانشگاه بهمنزله یکی از ارکان مهم و مؤثر رشد کشور، نقش مهمی در رهبری اخلاقی جامعه مدنی دارد و شایسته است به مسئولیت اجتماعی خود در این راستا حساس بوده و دانش آموختگان خود را افرادی نه تنها دانشمند، بلکه فضیلت مند و دلسوز برای حل مسائل کشور تربیت کند.

در این راستا ضروری است دانشگاه و وزارتخانه های مربوطه، زمینه پرورش ارزش های انسانی، حساسیت اخلاقی، تفکر نقاد، شجاعت اخلاقی و کنش های جمعی را از طریق ایجاد محیط امن برای گفت و گو، حمایت از تشکل های دانشجویی و افزایش ظرفیت شنیدن نقد و توان تعامل مؤثر با فراگیران فراهم کند.

اخیراً در فضای پرالتهاب جامعه شاهد آن هستیم که به جای استقبال از حساسیت دانشجویان به مسائل روز و ابراز تمایل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض 90 استاد علوم پزشکی تهران به شیوه نامه جدید انضباطی

اعتراض 90 استاد علوم پزشکی تهران به شیوه نامه جدید انضباطی