مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-17بين الملل

آمریکا: در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم


معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه دولت بایدن متعهد به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اظهار داشت: اما به صراحت گفته ایم که در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم.

- معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه "دولت بایدن متعهد به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای است" اظهار داشت: اما به صراحت گفته ایم که در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود با اعلام دوباره حمایت واشنگتن از ناآرامی های اخیر در ایران ادعاها درخصوص نحوه برخورد با افراد حاضر در این ناآرامی ها را تکرار کرد.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما به شدت درخصوص گزارش های مربوط به دستگیری های دسته جمعی، محاکمه های ساختگی و در حال حاضر صدور احکام اعدام برای معترضان و همچنین اجرای آن نگران هستیم.

واضح است که اکنون چشم جهان به ایران و حقوق بشر است.

آنچه که دولت ایران بر مردم خودش تحمیل کرده، نباید بدون پاسخ بماند.

پاتل با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران در طول ماه های گذشته به بهانه ناآرامی ها در کشورمان افزود: ایالات متحده از زمان فوت مهسا امینی برا رسیدگی به نقض حقوق بشر در ایران اقدامات قاطعی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم

آمریکا: در حال حاضر روی برجام متمرکز نیستیم