مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-17اقتصادي

ابلاغ بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زنجان


از محل اعتبارات اولین سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان در آذر سال 1400، بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: از محل اعتبارات اولین سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان در آذر سال 1400، بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی صبح امروز (26 آذرماه) در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان که در آذر سال 1400 مصوب شد، اظهار کرد: بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

وی افزود: تا پایان مهرماه امسال، از کل اعتبارات ابلاغی برای شهرستان زنجان که طی اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان درنظر گرفته شده است، بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به 48 پروژه اختصاص یافته که از این میزان نیز حدود 3130 میلیون ریال پرداخت شده است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: اعتبارات اختصاص یافته طی سفرهای استانی مقامات کشوری، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زنجان

ابلاغ بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زنجان