مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-17سياسي

فوت مهسا امینی بهانه ای بود تا امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود


فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی در جمع روحانیون نیروهای مسلح با بیان اینکه پلیس در ایام و شرایط مختلف حائز نقش و مأموریت های مهم و مؤثر است، بیان کرد: پلیس خدمتگزار مردم است؛ انتظامی کشور امروز نقش کارآمد و اثرگذاری در جامعه دارد و باید قدردان این نعمت و توفیق خدمتگزاری باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که شبانه روز با اخلاص و بی منت به مردم خدمت می کنند، خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس از مرز تا مرکز در همه ایام در صحنه های خدمت به مردم، مجاهدانه و ایثارگرانه تلاش می کنند و بر این توفیق خدمتگزاری می بالند.

سردار اشتری ادامه داد: پلیس در همه مقاطع زمانی و مکانی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و امروز هم می بینیم در عرصه صیانت از امنیت کشور میدان داری می کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح در دانشکده تربیت پلیس و افسری امام حسن مجتبی (ع) مطرح کرد: توفیق حضور در این مراسم برای مردم و نیروهای مسلح بسیار روحیه بخش و کارگشا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت مهسا امینی بهانه ای بود تا امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود

فوت مهسا امینی بهانه ای بود تا امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود