مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-17فرهنگي

شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به پایان رسید/ فهرست کامل برگزیدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت،  اجرای این مراسم بر عهده پدرام کریمی بود و او با اشاره به حاضران در تالار وحدت گفت: - آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مستند ایران - سینماحقیقت شامگاه جمعه 25 آذر با حضور وزیر فرهنگ، رییس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران سینمایی و مستندسازان و اصحاب رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت،  اجرای این مراسم بر عهده پدرام کریمی بود و او با اشاره به حاضران در تالار وحدت گفت: عیار و اعتبار این جشنواره با حضور شما مستندسازان شکل گرفته است.

سپس تصاویری آرشیوی با صدای حجت اشرف زاده از عشق به ایران پخش و با معرفی هیات انتخاب بخش مسابقه بین الملل، اختتامیه رسما آغاز شد.

شیرین نادری، لیلا حسینی و محمد طیب گروه مشاوران انتخاب مسابقه بین الملل بودند و گلبارا تالاموشووا، مصطفی اونلو و عطیه زارع داوران این بخش معرفی شدند.

جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش بین الملل به صورت مشترک به یک قایق روی دریا به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و کشیم عاشق به کارگردانی امیر آقاعبداللهی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به پایان رسید/ فهرست کامل برگزیدگان

شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به پایان رسید/ فهرست کامل برگزیدگان