مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-17سياسي

استقبال بوشهری ها از پیکر مطهر سه شهید گمنام


صبح امروز(شنبه 26 آذر) فرودگاه بین المللی بوشهر میزبان پیکر مطهر و گلگون کفن سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، - ایسنا/بوشهر صبح امروز(شنبه 26 آذر) فرودگاه بین المللی بوشهر میزبان پیکر مطهر و گلگون کفن سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، آیین استقبال باشکوه از این شهدا برگزار شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شنبه 26 آذر در آیین استقبال از سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آیین وداع با سه شهید گلگون کفن در همه شهرستان های دهگانه استان بوشهر برگزار خواهد شد؛ پس از برگزاری آیین وداع با شهدای گمنام 6 دی همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) این شهیدان در شهر بوشهر تشییع و به محل های در نظر گرفته شده برای خاک سپاری اعزام می شوند.

سرهنگ علیرضا غریبی اضافه کرد: پیکرهای پاک این سه شهید در روستای بندرگاه بوشهر، روستای بندر عامری بخش دلوار تنگستان و روستای درزای شهرستان دشتی به آغوش خاک سپرده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سه شهید گمنام یک شهید 18 ساله و 2 شهید دیگر 26 ساله هستند که در علمیات خیبر در جزیره مجنون و کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بوشهری ها از پیکر مطهر سه شهید گمنام

استقبال بوشهری ها از پیکر مطهر سه شهید گمنام