مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-17حوادث

کشف محموله سیگار و تنباکو قاچاق در هلیلان


فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله قاچاق تنباکو و سیگار قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در شهرستان هلیلان خبرداد.

- سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی پل سیمره هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک و خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از این خودرو تعداد4 هزار و 350 پاکت تنباکو از نوع دوسیب قلیان و تعداد 44 هزار و 400 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه 2 میلیارد و 660میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر متهم و توقیف یکدستگاه خودرو در این زمینه، تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، القاصی مهر در پایان با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سیگار و تنباکو قاچاق در هلیلان

کشف محموله سیگار و تنباکو قاچاق در هلیلان