مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-17اقتصادي

یک شرکت تولیدی راکد در تکاب به جرخه تولید بازگشت


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشت به چرخه تولید شرکت لوله پولیکای پی وی سی افشار تکاب پس از 14 سال با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غرب، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: شرکت تولیدی لوله پولیکای پی وی سی افشار شهرستان تکاب بر اثر سو مدیریت و بدهکاری به بانک ملت مدت 14 سال بود از چرخه تولید خارج و متوقف شده و سند مالکیت این شرکت نیز توقیف شده بود.

وی ادامه داد: با ورود دستگاه قضایی استان و طرح موضوع در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با مساعدت ها و تصمیمات اتخاذی در قالب مصوبات زمینه رفع مشکل و بازگشت به چرخه تولید این واحد تولیدی فراهم شد.

عتباتی گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با دستورات صادره دادستان تکاب به موضوع ورود و با پیگیری های مستمر اجرای مصوبات، ضمن بازدید از شرکت مذکور و برگزاری چندین جلسه با حضور مسئولین ادارات ذیربط و مالک شرکت جهت حل و فصل مشکل در نهایت با توافقات صورت گرفته، از ماشین آلات شرکت رفع توقیف و با دستور دادستانی مبنی بر فک رهن سند مالکیت، شرکت مذکور مجدداً پس از 14 سال احیا و به چرخه تولید بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت تولیدی راکد در تکاب به جرخه تولید بازگشت

یک شرکت تولیدی راکد در تکاب به جرخه تولید بازگشت