مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-17بين الملل

افشای نقشه پشت پرده آمریکا برای اغتشاش در ایران/ حقوق بشر اهرم فشار است!


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری مدرن دیپلماسی در گزارشی به طور خاص ضمن اشاره به کنشگری های دیپلماتیک و میدانی دولت آمریکا در رابطه با تحولات اخیر کشورمان به طور خاص به این نکته اشاره می کند که تیم امنیت ملی و سیاست خارجی دولت بایدن از طریق .

- افشای نقشه پشت پرده آمریکا برای اغتشاش در ایران/ حقوق بشر اهرم فشار است! مدرن دیپلماسی می نویسد: آمریکا به دنبال بین المللی کردنِ روند تحولات اخیر ایران است تا شاید از این طریق بتواند تا جای ممکن کارت ها و اهرم های فشار خود را علیه ایران تقویت کند و این کشور را از مدار توسعه روابط با قدرت های شرقی دور و بار دیگر به سمت مذاکره و تعامل با خود در مورد موضوعات مهم و راهبردی نظیر مساله هسته ای تهران و یا نفوذ منطقه ای آن بکشد.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری مدرن دیپلماسی در گزارشی به طور خاص ضمن اشاره به کنشگری های دیپلماتیک و میدانی دولت آمریکا در رابطه با تحولات اخیر کشورمان به طور خاص به این نکته اشاره می کند که تیم امنیت ملی و سیاست خارجی دولت بایدن از طریق بین المللی کردنِ اغتشاشات در ایران سعی دارند تا اهرم های فشار متنوع و گسترده ای را علیه ایران ایجاد کنند تا از این طریق از همکاری های فزاینده سیاسی، اقتصادی و امنیتی میان ایران و محور قدرت های شرقی به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نقشه پشت پرده آمریکا برای اغتشاش در ایران/ حقوق بشر اهرم فشار است!

افشای نقشه پشت پرده آمریکا برای اغتشاش در ایران/ حقوق بشر اهرم فشار است!