مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-17سياسي

کوشکی: رایزنی های دیپلماتیک تاثیری بر کشورهای حوزه نفوذ آمریکا، ندارد


یک استاد دانشگاه با بیان این که رایزنی های دیپلماتیک تاثیر مستقیمی بر نظر و رای کشورهایی که در تیم آمریکا هستند و در کمیسیون هایی مانند مقام زن هستند، - یک استاد دانشگاه با بیان این که رایزنی های دیپلماتیک تاثیر مستقیمی بر نظر و رای کشورهایی که در تیم آمریکا هستند و در کمیسیون هایی مانند مقام زن هستند، ندارد، گفت : عضویت در این کمیسیون ها ابزاری است و عموما مورد استفاده تبلیغاتی و سیاسی است و کمتر کاربرد دیپلماتیک دارد.

محمد صادق کوشکی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از عملکرد تیم دیپلماسی با توجه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل گفت: حرکت هایی از این جنس در مدت اخیر وجود داشته مانند شورای حقوق بشر سازمان ملل که ایران را مورد انتقاد قرار داده و محکوم کردند.

لذا واقعیت امر این است که آمریکا و اروپا و چنین حرکت هایی که با محوریت رای گیری انجام می شود در نوع خود دسته بندی و تیم سازی هایی دارد.

وی تصریح کرد: بنابراین چنین مسائلی پدیده امروز و مخصوص ما نیست از گذشته اتفاق افتاده و در مواقع لزوم هم استفاده می کنند و برنامه های خود را پیش می برند.

این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: در نتیجه این که بگوییم طی یک ماه اخیر دستگاه دیپلماسی ایران می رفت و رایزنی می کرد شاید خیلی موثر نبود زیرا رایزنی های دیپلماتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: رایزنی های دیپلماتیک تاثیری بر کشورهای حوزه نفوذ آمریکا، ندارد

کوشکی: رایزنی های دیپلماتیک تاثیری بر کشورهای حوزه نفوذ آمریکا، ندارد