مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-17سياسي

امروز فنی ترین جنگ سایبری را با آمریکایی ها داریم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت: امروز فنی ترین جنگ سایبری را با آمریکایی ها داریم و دشمن برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار جلالی شامگاه جمعه در یادواره شهدای منطقه خاکفرج قم اظهار داشت: بازدارندگی یعنی کشور آنچنان قدرتمند شود که هیچ قدرت دیگری نتواند علیه آن اقدامی انجام دهد و مفهوم بازدارندگی یعنی اینکه آنقدر قدرت انباشته کنیم که دشمن با دیدن این قدرت امکان حمله نداشته باشد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: در عرصه جنگ سخت پیش بینی های لازم برای مناطقی که احتمالاً مورد حمله قرار خواهد گرفت، شده و احداث شهرک های موشکی در مناطق مختلف کشور برای مقابله با دشمنان در بالاترین سطح صورت گرفته است.

وی گفت: امروز بیش از سی برابر دوران دفاع مقدس برای دفاع مستحکم، تجهیزات نظامی و آمادگی داریم و در عرصه جنگ نظامی بازدارندگی کاملی وجود دارد.

سردار جلالی ابراز داشت: در دریای خلیج فارس آمریکایی ها روزگاری 250 شناور داشتند که قدرت بازدارندگی ما در این عرصه نیز آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: وقتی ماکت یک به یک و اندازه واقعی شناور آمریکایی در خلیج فارس ساخته و این مواضع در مانوری منهدم شد، دشمن فهمید که ما قدرت و توان نظامی برای برخورد با آنان را در دریا داریم و بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز فنی ترین جنگ سایبری را با آمریکایی ها داریم

امروز فنی ترین جنگ سایبری را با آمریکایی ها داریم