مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-17اقتصادي

افزایش 7 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران، گفت : در 8 ماه امسال 415 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی عباسی اظهار کرد: براساس آمارها، 323 نفر از تلفات تصادفات هشت ماهه امسال را مردان و ما بقی را نیز زنان تشکیل داده اند.

وی یادآور شد: آمل در رتبه نخست شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی را با 53 ، ساری و میاندرود با 52 ، بابل با 48 فوتی و کمترین آن شهرستان فریدونکنار با 6 فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین کشته ها در محور برون شهری و راه روستایی بوده است، افزود: از 415 کشته های ناشی از تصافات جاده ای در 8 ماهه امسال، 295 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با افزایش 5 درصدی ) و 120 نفر در حوادث درون شهری، ( با افزایش 11 درصدی ) گزارش شده است.

این مسئول به افزایش 8 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: 9هزار 383 نفر از ابتدای سال تا پایان آبان ماه امسال به علت مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران

افزایش 7 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران