مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 03:102022-12-16دانش

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور نتایج خوبی خواهد داشت


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه کنکور به داوطلبان فشار زیادی وارد می کند، گفت: افزایش تاثیر سوابق تحصیلی نتایج خوبی خواهد داشت چراکه داوطلب تنها در عرض یک روز، - عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه "کنکور" به داوطلبان فشار زیادی وارد می کند، گفت: افزایش تاثیر سوابق تحصیلی نتایج خوبی خواهد داشت چراکه داوطلب تنها در عرض یک روز، استرس بالایی متحمل نمی شود و میتواند اطمینان خاطر پیدا کند که اگر طی دوران تحصیل در دبیرستان، درست درس بخواند، نتیجه آن را در پذیرش دانشگاه تجربه خواهد کرد.

دکتر عباس احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تغییراتی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو مطرح شده، به طور کلی، اقدام خوبی است و من این تغییرات را مثبت ارزیابی می کنم.

اگر ارزیابی کنکور به سمت و سویی رود که داوطلبان فقط طی چند ساعت ارزیابی نشوند و تاثیر سوابق تحصیلی افزایش یابد، در کل حرکت مثبتی است.

وی ادامه داد: طی این چند ده سال اخیر، روال کار اینگونه بوده که ارزیابی داوطلبانی که می خواستند از دبیرستان وارد دانشگاه شوند، با پاسخ به سؤالات دروس عمومی و اختصاصی در یک جلسه چند ساعته به نام کنکور انجام شده است و با توجه به تراز کسب شده در جلسه آزمون، دانشگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور نتایج خوبی خواهد داشت

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور نتایج خوبی خواهد داشت