مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-16سياسي

پیام نمایشگاه پژوهش های فقهی معاصر بالندگی فقه و حوزه است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم گفت: پیام بسیار روشن نمایشگاه «پژوهش های فقهی معاصر»بالندگی و پویایی فقه و حوزه است که به همه نیازهای بشری پاسخ داده است.

- قم-رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم گفت: پیام بسیار روشن نمایشگاه پژوهش های فقهی معاصر بالندگی و پویایی فقه و حوزه است که به همه نیازهای بشری پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عصر جمعه در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی پژوهش های فقهی معاصر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) 25 سال سابقه آموزشی و پژوهشی دارد و پژوهش های بسیار مهمی را در فقه های تخصصی همانند فقه پزشکی، فقه سیاسی، فقه امنیت، فقه رسانه، فقه خانواده و دیگر موضوعات داشته است.

آیت الله فاضل لنکرانی عنوان داشت: قرار بر این شد تا با همکاری سایر مراکز فقهی در قم نمایشگاهی برای ارائه آثار پژوهشی دایر شود و این نمایشگاه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برپا شده است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم ابراز داشت: پیام بسیار روشن این نمایشگاه بالندگی و پویایی فقه و حوزه است و آنچه که نظام جمهوری اسلامی و یا نظام بشری از نظر فقهی به آن نیاز دارد؛ تمامی این عناوین در مراکز فقهی و حوزوی مورد پژوهش قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نمایشگاه پژوهش های فقهی معاصر بالندگی فقه و حوزه است

پیام نمایشگاه پژوهش های فقهی معاصر بالندگی فقه و حوزه است