مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-16سياسي

میان این خاک و آنچه از آن می روید پیوندیست


سفرهای شهرستانی و احصای ظرفیت های بالفعل و بالقوه آذربایجان غربی، استفاده از ظرفیت های دیپلماسی منطقه ای، احصا و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی از جمله فعالیت های نماینده عالی دولت است که این روزها با گرد هم آوردن مدیران ارشد ملی به همراه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، اندیشمندان و صاحبان نظر در امر توسعه، همواره متفق القول بر وزن ذخایر انسانی تاکید کرده اند که توسعه امری ست مبتنی بر اجرای سیاست ها و مجریان و سیاست گذاران رکن اساسی توسعه هستند.

سالها در آذربایجان غربی مهاجرت نیروی انسانی در تمامی سطوح، خاصه در سطح مدیریتی و نخبگان، راه نفس توسعه را تنگ کرده بود که این مهاجرت ها علاوه بر دوری و ایجاد فاصله از استان، بعضا به دلیل تضارب آرا منتج به کمرنگ تر شدن دغدغه های زادگاه در نظر مهاجرین شده بود.

گه گاه خبری از ارتقا و رشد یکی از اهالی در مرکز منتشر میشد و با ترجیع بند ما توان نگهداری از مدیرانمان را نداریم به بایگانی سپرده می شد.

بودن یک همشهری در آن صندلی، اگر هم بنا بود گرهی از کار استان را باز کند، به واسطه روابط شخصی بود و نه تدبیر جمعی.

در هفته ای که گذشت به ابتکار نماینده قوه مجریه در استان آذربایجان غربی، رویدادی در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد که از چشم توسعه پژوهان و فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میان این خاک و آنچه از آن می روید پیوندیست

میان این خاک و آنچه از آن می روید پیوندیست