مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-16فرهنگي

یک واکنش رسمی به حاشیه های جدید سینما در اختتامیه «سینما حقیقت»


رییس سازمان سینمایی در مراسم پایانی جشنواره سینما حقیقت با اشاره به برخی اتفاق های اخیر سینما گفت: بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست و تا وقتی من در سازمان سینمایی باشم فیلمی بدون حجاب ساخته نخواهد شد.

- یک واکنش رسمی به حاشیه های جدید سینما در اختتامیه سینما حقیقت رییس سازمان سینمایی در مراسم پایانی جشنواره سینما حقیقت با اشاره به برخی اتفاق های اخیر سینما گفت: بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست و تا وقتی من در سازمان سینمایی باشم فیلمی بدون حجاب ساخته نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت پس از پنج روز به پایان راه رسید و عصر امروز جمعه 25 آذرماه مراسم اختتامیه آن در تالار وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سینمایی و جمعی از اهالی سینمای مستند برپا شد.

در این مراسم محمد حمیدی مقدم - دبیر جشنواره- به ارائه گزارشی از این رویداد پرداخت و گفت: 57 مستند در بخش مسابقه، 32 فیلم در بخش بین الملل، پنج مستند خارجی در بخش نمایش های ویژه، 12مستند در جایزه شهید آوینی و 10 اثر خارج از مسابقه، تمام حقیقتِ امسال نیست و حضور مستندسازان استانی، برگزاری نشست های صمیمانه و رودرروی مستندسازان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی، برپایی کارگاه های انتقال تجربه و همراهی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واکنش رسمی به حاشیه های جدید سینما در اختتامیه «سینما حقیقت»

یک واکنش رسمی به حاشیه های جدید سینما در اختتامیه «سینما حقیقت»