مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-16سياسي

محکوم به قصاص پس از 9 سال حبس، آزاد شد


این نوزدهمین سازش در پرونده های قصاص استان هرمزگان طی سال جاری است - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و اعلام رضایت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص پس از تحمل 9 سال حبس بخشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با پیگیری معاون دادستان مرکز استان و اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس پس اعلام رضایت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص بعد از تحمل 9 سال حبس بخشیده شد.

قهرمانی افزود: این نوزدهمین سازش در پرونده های قصاص استان هرمزگان طی سال جاری است که با تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و در پی برگزاری نشست های متعدد صلح و سازش موجب شد تا اولیای دم با تأسی از سیره معصومین (ع) و در راستای عفو و رأفت اسلامی از قصاص محکوم این پرونده بگذرند.

وی همچنین با بیان اینکه اشاعه فرهنگ صلح و سازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است که دستگاه قضایی نیز به منظور گسترش آن در سطح جامعه تلاش می کند از اعلام رضایت اولیای دم و تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس برای برقراری صلح و سازش در این پرونده قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم به قصاص پس از 9 سال حبس، آزاد شد

محکوم به قصاص پس از 9 سال حبس، آزاد شد