مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-16اقتصادي

عرصه ساختمان های احداثی در اراضی ملیِ تصرفی اصفهان واگذار می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف و واگذاری عرصه ساختمان های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت در محدوده یا حریم شهرهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن با اشاره به آیین نامه اجرایی بند (ک) تبصره (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اظهار داشت: متصرفان اراضی ملی در استان اصفهان اعم از حقیقی و حقوقی که در محدوده یا حریم شهرها و شهرک ها قبل از یکم فروردین ماه 1394 نسبت به احداث بنا و بهره برداری در این اراضی اقدام کردند، می توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی نسبت به تکمیل مدارک جهت دریافت سند اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط واگذاری عرصه ساختمان های احداثی در اراضی تصرفی افزود: اراضی که بنای ساختمانی با مصالح با دوام در آنها احداث شده مشمول این آیین نامه است و آن دسته از اراضی که در آنها ساختمان های پیش ساخته، دیوارکشی، غرس اشجار و زراعت انجام شده از شمول این آیین نامه خارج است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عرصه تصرفی نباید از چهار برابر سطح اشغال بنای احداثی بیشتر باشد، گفت: واگذاری عرصه به متصرفان در صورتی مجاز است که اعیان آن تا زمان واگذاری مورد بهره برداری باشد و همچنین با طرح های مصوب شهری که شامل داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه ساختمان های احداثی در اراضی ملیِ تصرفی اصفهان واگذار می شود

عرصه ساختمان های احداثی در اراضی ملیِ تصرفی اصفهان واگذار می شود