مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-16اقتصادي

حمایت ویژه از استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی


سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای تحقق شعار سال و قانون جهش تولید دانش بنیان، از واحدهای دانش بنیان برای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی و فناوری حمایت می کند.

- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای تحقق شعار سال و قانون جهش تولید دانش بنیان، از واحدهای دانش بنیان برای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی و فناوری حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان حمایت های ویژه ای را در راستای توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی کرده است که از مهم ترین آنها می توان به واگذاری حقوق انتفاع عرصه در شهرک ها و نواحی صنعتی و فناوری به شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته به صورت نقد و اقساط اشاره کرد.

بر این اساس، برای اراضی با مساحت بیشتر از 3000 متر مربع از تسهیلات 10 درصد نقدی و اقساط 48 ماهه با تنفس شش ماهه در بازپرداخت اقساط و برای اراضی کمتر از 3000 متر مربع از 10 درصد پرداخت نقدی با اقساط 42 ماهه یا تنفس شش ماهه در پرداخت اقساط بهره خواهند برد.

برای واحدهای دانش بنیان و صنایع پیشرفته که دارای اولویت سرمایه گذاری بوده و توسط دفتر فناوری و نوآوری معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت، معرفی شوند، بخش نقدی قرارداد آنها یک درصد تعیین می شود و مشمول تنفس شش ماهه و بهره برداری پیش از موعد نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه از استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی

حمایت ویژه از استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی