مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:562022-12-16سياسي

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن فروش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک ضمن گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی تاثیرگذار و آینده ساز هستند که باید در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی پاسداری از نظام، ارزش ها و توسعه علمی و تحقیقاتی کشور را از رسالت های مهم حوزه و دانشگاه برشمرد و افزود: تعامل و وحدت بین این دو نهاد به خوبی می تواند نتایج بسیار مفید و موثری برای پیشرفت کشور به همراه داشته باشد.

امام جمعه اراک از اثرات مفید وحدت بین حوزه و دانشگاه را آزاد اندیشی در فضای علمی کشور و ایجاد فضای باز برای تعامل و همفکری بیشتر میان جریانات علمی  عنوان کرد و ادامه داد: وحدت بین حوزه و دانشگاه میراث ارزشمندی است که دانشجویان و طلاب باید برای حراست از این میراث تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

دری نجف آبادی در ادامه پیرامون حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مشاهده کردیم پول خون زنان، مردان و کودکان ایران برای عده ای وطن فروش شرایط ویزا را فراهم کرد تا آنها بتوانند با دشمنان این آب و خاک دست دوستی داده و اقامت بگیرند.

وی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: منافقین و کومله و استکبار هیچگاه دست از دشمنی خود با ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن فروش شد

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن فروش شد