مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-16سياسي

علم الهدی: حجاب در کشور ما مردمی است، نه حکومتی


امام جمعه مشهد با بیان اینکه حجاب ما دلخواه زنان ما است، ادامه داد: این خواسته زنان ماست، آمریکایی ها می خواهند بگویند حجاب ما حکومتی است که اجبار کرده بر یک عده زن ها و جلوی آزادی آنان را گرفته.

- آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه نه شرقی نه غربی از جمله شعارهایی بود که توسط خود امام(ره) طراحی شد، اظهار کرد: این شعار به معنای قطع روابط با همه جهان نیست، بلکه معنای آن این است که نه وابسته به شرق شویم و نه وابسته به غرب و روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به جریان جنگ احد و سفارش پیامبر به سپاهیان اسلام، افزود: در برابر همه دشمن ها، خصوصیت ما این است که ما خدا را داریم و آنان خدا ندارند، ما باید به خدا وابسته شویم، امام فرمود نه شرقی و نه غربی یعنی نه به شرق وابسته شویم و نه به غرب، چراکه همه جریان های استکباری هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه همه قدرت های دنیا در رقابت جهانخواری با یکدیگر قرار دارند، تصریح کرد: اینان می خواهند بر بشر تسلط یابند و کدخدای دهکده جهانی شوند.

این ها نه به شرافت و انسانیت نگاه می کنند و نه به فضیلت و نه معنویت و فقط به هژمونی و سلطه خود توجه می کنند و دنیا را مرداری می بینند که مثل گرگ درنده به جان آن بیفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: حجاب در کشور ما مردمی است، نه حکومتی

علم الهدی: حجاب در کشور ما مردمی است، نه حکومتی