مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-16سياسي

امروز هیچ گونه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست


امروز هیچ گونه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست و تمام مسئولان در تمام رده ها باید خادم مردم باشند.

- ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: امروز هیچ گونه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست و تمام مسئولان در تمام رده ها باید خادم مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه کشاندن بحث های انحرافی از دانشگاه به بدنه مردم و شکستن قداست دانشگاه و حوزه را حاصل جریان نفوذ دانست و تاکید کرد: در همین فتنه اخیر برخی از چهره های حوزوی و یا دانشگاهی تبدیل به زبان دشمن شدند، اینکه فضای علمی دانشگاه با نمایش های رکیک برخی از مدعیان دانش آلوده شود، هیچ توجیه اخلاقی، انسانی و اسلامی ندارد، این ها نشان می دهد، که حوزه و دانشگاه هدف دشمن است، باید هوشیار بود.

محمودی گفت: از حوزویان و اساتید بزرگوار درخواست دارم، نگذارند، برخی افراد نان به نرخ روز خور یا وابسته به اسم چهره های حوزوی افکار عمومی را دچار اعوجاج کنند.

وی با بیان اینکه دشمن دیده است، که انقلاب اسلامی در برابر فتنه های گذشته با آن همه جنایت زمین گیر نشده ، گفت: از فتنه تیرماه 78 تا سال 88 و 96 و 98 تا فتنه پیچیده اخیر علیرغم تمام جنایاتی که دشمنان مرتکب شدند، به لطف الهی و به اعتراف آمریکا و مراکز اطلاعاتی و امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هیچ گونه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

امروز هیچ گونه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست