مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-16سياسي

امام جمعه کرج: اجرای احکام الهی به ایجاد آرامش در جامعه کمک می کند


قوه قضاییه و قضات تحت حمایت امت حزب الله هستند، طبق فرمان الهی برخی از قصاص ها برای ایجاد زندگی آرام و از بین بردن ناامنی ها است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به ایام و مناسبت های پیش رو، گفت: 27 آذرماه در تقویم تحت عنوان روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گرایی نامگذاری شده است.

در این راستا می توان به کمیسیونی اشاره کرد که به منظور کمک به اجرای عدالت جنسیتی در سازمان ملل فعالیت می کند، این سازمان چندی پیش قطعنامه ای با حمایت آمریکا علیه ایران و در راستا لغو عضویت کشور تصویب کردند! دقیقا در ایامی که تحت عنوان عاری از افراطی گرایی نامگذاری شده است خود بدترین شکل رفتاری را دارند! رییس شورای امنیت ملی هم نگاه را بر انجام کار یا واکنش دیگری ترجیح داده است.

وی با بیان اینکه شورای امنیت ملی عکس العملی برای قلدری های آمریکا و امثال او نشان نمی دهد، ادامه داد: مدعیان دروغین برای جوامع خود با این کمیسیون ها چه کار کرده اند که به اسم عدالت جنسیتی هویت و کرامت زن را از بین بردند و شخصیت او را لگدکوب کردند و کشورهایی که قطعنامه را امضاء کردند نسبت به زنان بدترین رفتارها و خشونت ها را داشتند ولی کشورهای دیگر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: اجرای احکام الهی به ایجاد آرامش در جامعه کمک می کند

امام جمعه کرج: اجرای احکام الهی به ایجاد آرامش در جامعه کمک می کند