مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:112022-12-16سياسي

امام جمعه موقت سنندج جوانان را به حضور در نماز جمعه دعوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا معروف خالدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج از برپایی میز خدمت ادارات در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم قدردانی کرد و این کار را مسوولیت پذیری و تکریم جامعه هدف دستگاه ها قلمداد کرد.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: نماز جمعه و جماعت از زمان شیوع کرونا تا به امروز ضربه زیادی در تمام دنیا دید.

ماموستا خالدی با بیان اینکه لطف پروردگار به دو بخش تقسیم می شود گفت: نعماتی که با چشم دیده می شود و نعمت هایی که با چشم ظاهر قابل رویت نیست.

وی تصریح کرد: خیلی ها در همین جامعه انسانی وجود دارد که با وجود داشتن توان مالی و اقتصادی در بالاترین سطح اما توفیق حضور در مسجد و شرکت در جمعه و جماعت را پیدا نمی کنند.

امام جمعه موقت سنندج اذعان داشت: حتی اگر یک نفر روی کره زمین عبادت نکند لطمه ای به خداوند وارد نمی شود بلکه این ما هستیم که محتاج عبادت برای پروردگار هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور در نماز جمعه، اضافه کرد: توصیه شده که هر نوع کار و مشغله ای باید در زمان نماز جمعه تعطیل شود چرا که نماز جمعه یکی از اعمال پرخیر و برکت برای انسان ها است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که یاد و ذکر خدا بر قلب و زبان ما جاری باشد از وسوسه شیطان دور خواهیم بود به محض دوری از ذکر خداوند شیطان بر قلب ما مستولی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سنندج جوانان را به حضور در نماز جمعه دعوت کرد

امام جمعه موقت سنندج جوانان را به حضور در نماز جمعه دعوت کرد