مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-16سياسي

باید برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توطئه چینی دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از طریق فضای مجازی، گفت: باید برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توطئه چینی دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از طریق فضای مجازی، گفت: باید برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم.

آیت الله مصطفی علما، در خطبه های نماز جمعه امروز کرمانشاه، به همه توصیه کرد: برای مقابله با توطئه چینی های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشند.

وی از حوزه فرهنگی به عنوان حوزه جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب یاد کرد و افزود: دشمن این بار تلاش می کند از طریق رسانه های دروغ پرداز خود و با فریب دادن جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به اهدافش برای مقابله با اسلام و انقلاب برسد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با انتشار اخبار دروغ از طریق امپراطوری رسانه ای جامعه را فریب دهد، گفت: باید با انتشار اخبار درست مجال فرصت طلبی به دشمن ندهیم.

وی اشاره ای هم به سالروز شهادت آیت الله مفتح داشت و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه بسترساز تعالی و پیشرفت کشور است و باید مورد توجه حوزویان و دانشگاهیان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم

باید برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم